Agentuurist

Creatum on..
Eesti kapitalil põhinev turundus-kommunikatsiooniettevõte, mis asutati juunis 2008 pakkumaks ettevõtetele analüütilisemat partnerlust. Lisaks süviti-vaatele eeltöö protsessis on Creatumi võtmesõnadeks meeskonna suur kogemus, kiire mõtlemine ja täpselt suunatud loovus. Vaid 8 tegevusaasta jooksul on ettevõtte olnud võtmepartneriks nii uute brandide loomisel kui kaalukate era- ja avaliku sektori kampaaniate läbiviimisel. Kvaliteedimärgiks Aasta Turundusteo tiitel, samuti üle 15 auhinna loovuse eest kodu- ja välisriikide festivalidel.
Creatum OÜ asutajateks on oma ettevõtete kaudu kogenud turunduskommunikatsiooni professionaalid Moonika Kiop ja Igor Baturin. Kolmas osanik on Baltikumi suurimaid turunduskommunikatsiooni-ettevõtete gruppe AgeCom. Ettevõtte eesmärgiks on anda brandidele ja kaubamärkidele rahvusvahelist konkurentsivõimet ning suurendada nähtavalt nende turuosa. Creatumi põhimõtteks on mitte olla suur vormilt, vaid sisult, kvaliteedilt ja reageerimiskiiruselt – põhinõuded, mille esitab kiirelt muutuv digiajastu nii agentuurile kui turundus-kommunikatsioonile laiemalt.

 

­

Meeskond
Creatumi suurimaks varaks on andekad inimesed. Kogenud, pühendunud ja kaasamõtlevad projektijuhid, kunstilised juhid, disainerid ja copywriterid. Iga kliendi jaoks kompekteeritakse eraldi tiim. Pakutava teenuse kvaliteedi eest vastutab sh tiim ja agentuuri juhatus.

­

Juhatus
Ettevõtte tegevjuht ja partner Moonika Kiop on turundusmaailmas tegutsenud 13 aastat. Ta on lõpetanud TTÜ majandusteaduskonna ja haldas enne Creatumi asutamist Baltic FCB klienditeeninduse juhina suuri brände nii Eestist kui rahvusvahelistest portfellidest, tegeledes ühtasi turunduskommunikatsiooni strateegilise planeerimise ja kvalitatiivsete uuringute läbiviimisega. Moonika juhitud meesonnad on võitnud auhindu alates 2005. aastast, mil Kuldmuna konkursil pärjati Hansapanga Käenduslaenu kampaania. Alates 2007. aastast peab ta loenguid Marketingi Instituudis praktilise brändingu, reklaamikampaaniate planeerimise ja üldise reklaamiteooria teemadel. Lisaks on andnud turundusteemalisi seminare koostöös Äripäevaga.
Ettevõtte loovjuht, partner Igor Baturin on oma 19-aastase valdkonnakogemusega üks kogenumaid ja enim auhinnatud loovjuhte Eestis. Igor on õppinud Tartu Ülikoolis ajakirjandust ja EMA Lavakunstikateedris režiid ning töötanud varem copywriteri, loovjuhi ja analüütikuna Eesti suurimas turundus-kommunikatsiooniettevõtete grupis Leo Burnett Eesti (WWH AS), loovjuhina Grey Eesti's ning loovjuhi ja partnerina agentuuris Brilliant. Ta on olnud pikaajaline core team`i liige väga paljude Eesti turu suurimate reklaamijate meekondades, nõustanud 10 aasta jooksul parempoolset suurerakonda, aidanud luua EXPO 2000 Eesti paviljoni sisu jpm. Tema auhindade nimekirja kaunistavad Grand Prix', Media Folder, 3 Kuldset Haamrit, 2 Hõbedast Haamrit Baltikumi reklaami tippfoorumilt Golden Hammer, lisaks Hõbedane Trumm Kesk- ja Ida-Euroopa tippsündmuselt Golden Drum.

­

Missioon & visioon

Kasvatada ettevõtete rahvusvahelist konkurentsivõimet, suurendades kaubamärkide ja inimeste vahelise väärtusmaailma ühisosa.

Kasvada süvaanalüüsile ja jõuliselt eristuvale loovusele panustades Eesti üheks juhtivaks turunduskommunikatsiooniettevõtteks.

­

Turundustööriistad
Creatum on välja töötanud metoodika, mis lihtsustab erinevate turundusprobleemide  tuvastamise ja võimaldab pakkuda kiireid lahendusi. Üheks turundustööriistaks on 360 C, mis põhineb mõtlemise neljasektorilisel kaardistusel. Lisaks on agentuuril oma sihtgrupi fookusuuringute läbiviimise tööriist, positsioneeringute läbiviimise tööriist ja muid nippe-võtteid, millega loovlahendusele eelnev analüüs efektiivseks teha. Agentuur kasutab  partneritena tunnustatud turundusanalüütikuid ja ärikonsultante. Kui soovid rohkem teavet, kirjuta siia.

agentuurist6-turundustooriistad-brand

­

×
Menüü