Creatum võitis Maksu- ja Tolliameti ümbrikupalkade kampaania agentuurikonkursi

Ümbrikupalgad on nii Eesti riigi kui eraisikute jaoks jätkuvalt suur probleem. Nii kaotas riik veel 2012. aastal ümbrikupalkadele tõttu maksutuluna ca 143 miljonit eurot. Eraisikutele osaks saavat sotsiaalset kahju on raske isegi kokku arvutada, see on väga suur.

Et probleem on suur, on ka Creatumil suur heameel, et võitsime agentuurikonkursi ja meie kampaania põhikujundiks olev „väike tige ümbrik“ elavdab peagi linnapilti, pannes ümbrikupalga üle sügavamalt järele mõtlema. Kampaania innovatiivse elemendina on EMTA kodulehel http://emta.ee/palk üleval nn kaotuse kalkulaator, millega igaüks võib oma ümbrikupalgaga kaasneva kaotuse kokku arvutada.

×
Menüü