Creatumi idee võitis Aasta Digiteo tiitli

Selgusid Best Internetil Aasta Digitegu 2013 võitjad. Lisaks Creatumi ja ADM`i koostöös valminud Scoutspataljoni värbamiskampaaniale võitsid tiitli Lets Do it! World, Swedbanki “Kiire kontojääk”, ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania, Partnerkaardi veebileht ja iseteenindus ning Tahe Outdoors uudiskiri.

Scoutspataljoni uute sõdurite värbamiseks läbi viidud integreeritud kampaania “Kutse valitute sekka” fookus oli veebireklaamil. Erinevalt varasematest oli seekordne värbamiskampaania üles ehitatud väärtustele, salapärale ja uudsusele. Online-reklaamina kasutasime animeeritud bännereid, kus Scoutspataljoni võitleja ilmumine oleks sama üllatuslik kui lahingus ja tema märkide keel oleks arusaadav vaid väljavalitutele.

Bännerreklaam oli paigutatud standardpindadele, mis aga “väljus bänneri piiridest”. Bännerid saavutasid rekordilisi tulemusi nii Clickiti reklaamivõrgustikus kui ka suurtes online-portaalides ning kampaania kaudu leitud meestest moodustati reaalselt uus 30-meheline Scoutspataljoni rühm. Vaata võidulahendusi: http://demod.adm.ee/scouts/html/ ja  http://clickit.ee/banners/scouts_200x600.html

×
Menüü