Lennusadamale Aasta Turundustegu + Aasta Turundusteo Grand Prix!

Creatumil on hea meel teatada, et meie üks aegade mahukamaid projekte – Lennusadam – tegi turunduskonverentsi Password 2013 auhinnagalal puhta töö, võites Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix’, Aasta Turundustegu 2012 avaliku sektori kategooria ja tiitli Aasta Turundustiim 2012!

Avamisaasta eesmärk oli 110 000 muuseumikülastajat. Kokku külastas Lennusadamat 2012. aasta seitsme ja poole kuu jooksul 235 000 muuseumikülastajat, 30 000 üritustel osalejat ning kümned tuhanded inimesed väliüritustel. 

Lennusadamas korraldati üle 75 ürituse ning meedias räägiti muuseumist avamiseelse 2 aasta jooksul erinevates riikides umbes 400 korral (neist pooltel kordadel väljaspool Eestit).

×
Menüü